27 nov. 2008

Cand nu ai ce face ...

De cateva ori pe an renunt la jobul meu de "freelancer" si aleg sa ma angajez "pe bune". Si incep cu Cora, flyere, sondaje de opinii, operatori pc , interviuri la care nu ma prezint . De data aceasta am ales sa imi stimulez un pic creativitatea si am aplicat la Creativity Blueprints.Am raspuns la intrebari de genul 5 lucruri pe care le-ai face cu un borcan, cum promovezi neconventional sacosele ecologice, mi-am imaginat conversatii dintre un iepure si o haina de blana.Cum era de asteptat m-au ales. Workshopul nu s-a terminat dar eu am renuntat deja, pentru ca nu era ceea ce ma asteptam...it sucked.Mi-am pierdut vremea, m-am plictisit desi "ceilalti"(membrii echipei si organizatorii) vor spune ca nu am reusit sa trec o bariera, nu mi-am parasit" spatiul de confort", ca am luat locul unei persoane care merita si si-ar fi dorit sa fie acolo(instructiuni: cititi cu intonatie )din tot sufletelul...vai vai vai sa le plangem de mila. Din moment ce m-ati ales era clar ca sunt mai buna decat cel care a picat si voi vroiati doar spuma de ce sa strici totul si cu zatul.In cele doua zile : am realizat ca Orange Concept Store are aer conditionat si se mandreste cu asta , m-am reapucat de fumat ,am cunoscut rezumatul istoriei stecilului la noi multumita lui Vlad Nanca , am pierdut "Arte Martiale" ,am ratat o iesire cu vechi prieteni, am aflat de un film care pare interesant "Ex drummer" ,de la universitate pana la OCC poti ajunge in 6 minute lejer. Atasez mai jos desenele din timpul worshopurilor (atunci cand ma plictiseam):





Niciun comentariu: