22 ian. 2009

Smirnoff

Avem draperii, dar inca nu le-am pus.
Avem 3 ochi de deochi, fiecare cu ochiul ei protector.
Suntem pe rand: "one small thing", un dictator si a" truly artist", dar impreuna suntem absolut minunate.
Am vorbit engleza zilele acestea mai mult decat am vorbit vreodata.
Am ascultat rock turcesc si stim o injuratura in turca.
Sictir e 100% turcesc si e un cuvant mult folosit de noi.
Nici cu spaniola nu stam rau, las telenovelas sa traiasca!
Si intr-adevar exista taximetristi care au deslusit misterul vietii ( l-am gasit in fata la Club A).
In brosurile turistice, la rubrica pentru Bucuresti, cluburi pe care nu le poti rata sunt Fire si Club A. Bullshit!
Iar in Argentina e vara acum.

Un comentariu:

Anonim spunea...

da, e tare ca 'sictir' (sau, varianta mai 'hard', /hassictir/ - nu stiu cum se scrie) e un soi de 'fuck off' foarte actual la ei. :)