21 feb. 2009

And the OSCAR goes to...

Cele mai bune filme nu sunt la Oscar, suntem cu  totii de acord. Dar showbiz-ul e showbiz si Hollywood-ul nu e Bollywood, asa ca asistam in fiecare an la un spectacol glamorous cu ochii pironiti la tinutele de pe red carpet, radem la glumele facute de gazda serii ( am indoieli in privinta lui Hugh Jackman, e prea sexy ca sa fie si funny ) si asteptam cu sufletul la gura sa auzim castigatorii.
Premiile Oscar live in Romania sunt o catastrofa, iti vine sa plangi cand te uiti si vezi cum e macelarita intreaga transmisie. O amintire trista cu Oscarurile o am cred ca de prin 2004-2005, cand au comentat Ada Rosetti si Bogdan Stanescu, mai aveam putin si aruncam televizorul pe geam. In prezent, Bogdan Stanescu e profesorul meu de subtitrare, e un tip foarte ok, dar ma abtin cu greu sa nu-i pun o piedica cand trece prin dreptul bancii mele, numai cand imi amintesc ce varza a facut din saracele premii. Nu stiu ce treaba face HBO-ul, dar mai rau decat TVR-ul si ProTV-ul nu cred ca e posibil.
Revenind la pronosticuri, Slumdog Millionaire e un film colorat si comercial, si cu un final de telenovela, Milk, un film cu gay, care atrage mult atentia, dar castigatorul cred ca va fi The curious case of Benjamin Button.
Best performance by an actor in a leading role: Sean Penn. Dar, recunosc ca l-as prefera pe Mickey Rourke, I always liked bad guys.
Am toata increderea in Kate Winslet, deci premiul pentru cea mai buna actrita intr-un rol principal e al ei. Sorry, Angelina!
Bag mana in foc pentru Heath Ledger si al lui Joker intr-un rol secundar, nu de alta dar saracul a murit si trebuie sa ne aratam intelegatori.
Iar la cea mai buna actrita in a supporting role, merg la ghici, aici chiar ca nu stiu, ii tinem pumnii Penelopei, dar Viola Davis pentru rolul din Doubt pleaca cu un premiu acasa.
Restul e surpriza :) !

Un comentariu:

Anonim spunea...

prea sexy ca sa fie si funny. ce bine zis! :D