27 aug. 2009

'Cause she's Madonna

Mi-a placut Madonna, mi-a placut show-ul, in schimb nu-mi plac romanii.
De ce ai huidui un artist? Pentru ca nu a inceput la 9 fix sa cante? In primul rand, cine dracu a spus ca la 9 fix va urca pe scena, in al doilea rand, din moment ce Paul Oakenfold a terminat de cantat la 8.45, era de asteptat ca nu va incepe show-ul in 15 min, iar in al treilea rand, concertele nu sunt piese de teatru, nu se ridica cortina la ora fixa. E clar ca s-au castigat foarte multi bani din asta, nu ma indoiesc nicio clipa, dar faptul ca a acceptat sa concerteze in locul ala infect, unde te sufocai la propriu de atata praf, ar fi trebuit sa-i aduca macar meritul de a nu fi huiduita.
A fost cel mai nesimtit public, din care am facut parte vreodata, un public mitocan, mancator de seminte in fata blocului.
Pentru Madonna, jos palaria! Cand mai canta, cand mai merge banda, dar a facut show in adevaratul sens al cuvantului. A dansat, a sarit coarda, a schimbat zeci de outfituri, au fost efecte speciale, au fost lumini, lasere, au fost filmulete. Au fost de toate pentru un public pretentios, pacat ca nu a avut cine sa le aprecieze. Madonna mie mi-ai placut si sper sa mai prind un specatcol de-al tau, dar pe un stadion adevarat.


Un comentariu:

L'emmerdeur spunea...

eu am fost la NCCR si am vazut "Constantin si Elena". Aici oamenii au fost extrem de calzi.