22 sept. 2008

Come on baby, ride my bike!

Weekend plin, fucking Monday! Gusturile sunt impartite in casa noastra, dar cum Bucurestiul este suficient de incapator pentru toate 3, ne-am descurcat acceptabil. Atat, doar acceptabil.
Mergem prin trolee, tramvaie si metrouri de vreo 3 ani de zile, dar niciodata nu ne-a dat prin cap sa incercam o bicicleta. Printre examene, autobuze si mosuleti care ne faceau ochi dulci am izbutit sa facem traseul: Facultatea de Drept- Mcdonalds (mica oprire de hamburgers) - Facultatea de Arhitectura ( da, am urcat dealul pana la Universitate, atentie ( ! ), pe bicicleta ) - Bd-ul Magheru- o mica deviere prin spate pe la Scala ( str. Pitar Mos - locul fabulosului examen ) - Piata Romana- Bd-ul Lascar Catargiu ( a mers struna, cred ca masinile aveau rosu ) - Piata Victoriei ( am avut un mic contact cu un biciclist profesionist, in lipsa semnalizarii) - aventura continua pe pista pt biciclisti de pe Soseaua Kiseleff ( doar ca pe contrasens, unde culmea a trebuit sa ne ferim noi de pietoni si nu ei de noi) - printre stradute multe cu nume de poeti nestiuti de noi ( Ady Endre ) - Strada Clucerului ( o intoarcere periculoasa ) - Strada Serdarului ( popas prelungit cu pupaturi, placinta cu branza si struguri ) - Bd-ul Ion Mihalache ( o incercare nereusita de a reintra in circuit, tramvaiul ne-a facut sa ne tremure, ceva mai mult, pedalele sub picioare ) - minunata Calea Victoriei ( o parte frumoasa a drumului, cam mult rosu la semafoare, dar cine le respecta intordeauna? ) - Bd-ul Regina Elisabeta ( un mastodont ne-a incetinit serios inaintarea si aveam verde si-un avant cum rar prinzi ) - inapoi la baza, Centrul de inchiriat biciclete, din curtea Facultatii de Drept.
Durata aventurii - 3 ore , 1 ora insumand toate popasurile.
Noi ne cumparam biciclete, ne-am simtit frantuzoaice prin Paris, ne-am simtit italience pe campiile Italiei, ne-am simtit altfel prin Bucuresti. Nu te uiti pe geam, nu te inghesuie nimeni, poti sa treci lejer pe rosu ( cu cap ), socializezi surprinzator de usor, zambesti mai mult ca de obicei si char te simti bine in pielea ta... doar pedaland. Noi recomandam bicicleta ca pe o terapie, nu pe ploaie, desigur.
Maine revenim cu D'ale Bucurestilor, cum spuneam fucking Monday !

Niciun comentariu: