2 oct. 2008

Fictiune

Hai sa vorbim despre carti, altfel.
In metrou tin mai tot timpul o carte in mana, dar nu o si citesc. Scriu, scriu cu mintea, scriu cu mana mea pe tine, dau filele si te dezbrac, din cand in cand mai indoi cate un colt si buzele mele iti lasa semne, au fost acolo si te vor cere din nou, nu in notele de subsol, nu peste doua capitole, nu in volumul doi, ci permanent, in toate literele pe care le numeri in gand si la care te rogi sa se termine.
Am fost in toate cartile de buzunar pe care le-ai rasfoit, ti-am anulat toata poezia pe care ai citit-o, te-am facut sa ma cauti in enciclopedii si sa-mi inveti limba din toate gramaticile ce-ti pareau imposibile, m-ai vrut in format electronic, dar ai uitat sa-ti deschizi palmele si sa ma gasesti, acum alergi dupa un dictionar ( aranjate in ordine, literele nu capata mai mult sens ).
Hai sa vorbim despre sex, hai sa spunem cu voce tare ca ne place sa facem sex, hai sa recunoastem ca n-am facut dragoste de fiecare data, ci sex, sex pur. Nimfomana sau nu, te vreau in lift, te vreau la dus, te vreau cand inca n-am deschis ochii, te vreau cand dormi, te vreau cand te vad de departe, te vreau in metrou, te vreau cand iti scriu, te vreau si acum. Ma gandesc la asta mai mult decat o faci tu, intotdeauna gandesc mai mult.
Hai sa spunem cat e de bine sa auzi toate astea si cat de mult uram locul ala prafuit din biblioteca care e pregatit pentru noi.
Cateodata face bine sa aberezi, chiar fara sens.

Hai sa citim!

Niciun comentariu: