6 oct. 2008

Nu mai tusi!

Trebuie sa prioritizezi, asta am incercat sa fac si eu azi, dar mi-a iesit exact pe dos.
Merg la doctor sa aflu rezultatul la analize, stiam deja, de fapt stiu dintotdeauna, dar hai sa facem lucrurile ca la carte, ca sa mai inchidem gura celor din jur pentru o vreme. Cand te duci la doctor? Cand simti ca nu mai poti, cand te bat ceilalti la cap sau te gandesti ca a trecut ceva vreme de cand nu ai mai fost si cam ar fi cazul sa faci un control. Nu voiam nimic pentru raceala, raceala trece, desi dureaza de 2 saptamani si tusesc ca un magar, nu conteaza, raceala nu e boala. Iei un ceai si o aspirina si ai constiinta impacata, te tratezi. Nu, lasa sa te consulte, ah parca nu-i prea place cum tusesti, vai iti curge si nasul, temperatura nu faci, dar in caz ca vei face iti scrie un cearsaf intreg de nume complicate cu multi de x.
Sa trecem totusi la scopul vizitei, analizele mele! Da, urmeaza alt cearsaf, dar macar pe astea stiu ca tre' sa le iau, in mintea mea e prioritar, pentru asta am venit, deci o sa fac si injectiile alea blestemate si o sa inghit toate pastilele alea la ore fixe si neaparat dupa masa.
De ce sunt nervoasa? In metrou, ma gandesc. Iau un sirop de tuse si atat, da-le naibii pe celelalte si dau numai reteta 2 la farmacie. Ma duc hotarata, intru in farmacie, caut cardul printre toate prostiile vitale ce-mi umplu portofelul, il gasesc intr-un final, il inmanez, dau si reteta si astept.
"Fervex va dau 5 sau 8 plicuri, vreti neaparat 5 sau va dau o cutie? "
"Poftim? Care fervex? Mintea mea urla: nu, nu vreau fervex, nu vreau nurofen, nu vreau picaturi dintr-alea amare, ce naiba am facut?"
Bineinteles ca am confundat retetele, i-am dat farmacistei reteta pentru raceala si asa m-am ales cu un bon de 95 de lei si cu o traista plina de pastile. Nu orice fel de pastile, ci pastile pe care nu o sa le iau, o sa uit sa-mi pun picaturile alea de 3 ori pe zi, nu o sa inghit antibioticele alea gigantice o data la 12 ore si nu o sa-mi fac un fervex in loc de ceai. De ce? Pentru ca raceala nu e boala, raceala e ceva ce trebuie sa ma sacaie din cand in cand, e ca o cunostinta veche, nu-ti face nicio placere cand te viziteaza, dar o suporti pentru ca nu poti sa-i zici sa nu mai treaca pe la tine. Unii oameni sunt facuti sa sacaie, exact ca o raceala.
Deci, am cheltuit 95 de lei, am propria farmacie si foarte multi nervi. Pentru ce naiba cotizez lunar la CNAS, daca pentru o amarata de raceala dau aproape 100 de lei? I'm so damn pissed off. Data viitoare nu ma mai duc la doctor cand tusesc.

Niciun comentariu: