22 oct. 2008

acum 5 minute

Vernisaje, expozitii in sufragerii, garaje si garsoniere...
In galeria 29 nu am acces , la garajul lui Cobilanschi am ajuns la ora 21 si luminile erau stinse, am tras de poarta si nimic, acum sa aflu ca nici in apartamentul 17 nu am acces. Apartamentul 55 isi deschide portile , facem vernisaj pe hol.Mi-am promis si propus ca la primul meu vernisaj lumea se se descalte pentru a intra in galerie.


Oare explicatia sa fie aceasta:
Attempts to apply Pareto principle, Anetta Mona Chisa & Lucia Tkacova

4 comentarii:

mircea nicolae spunea...

buna. daca trimiti un mail inainte, poti veni la galeria 29.

cobilanschi spunea...

salut,

vino si tu ceva mai aproape de ora de incepere ca e frig afara! :)

Ap. 55 spunea...

Salut, multumesc :)

Vlad Nancă spunea...

valabil si cu apartamentul 17, se poate vizita, totusi nu este un loc public..
PS: I <3 Ap55