20 oct. 2008

Cat se poate de normal

Nu m-am putut abtine sa nu postez un fragment dintr-un mail trimis de o colega, pe grupul masteratului de traduceri. Promit ca platesc drepturi de autor, asta daca sunt prinsa ca divulg informatii ( nu stiu cat de ) confidentiale. Asa ca va redau un mic fragmentel, pe mine m-a amuzat teribil.

"Impreuna cu alte doua studente la MTTLC ( una de anul I, cealalta de anul II), am intrat in sala de langa secretariat ( la secretariat fiind usa incuiata) pentru a obtine informatii cu privire la inscriere.Cealalta studenta de anul I a abordat-o politicos pe doamna cu pricina, spunandu-i ca am venit pentru inscriere, iar la secretariat nu este nimeni, desi era ora 13:16 ( programul fiind pana la ora 14), dupa care doamna respectiva, a mers la doamnele secretare, si le-a spus ca sunt niste studente afara care au venit pt inscriere si se intreaba de ce nu este nimeni la secretariat la acea ora.Dupa aceasta "minunata " introducere, va imaginati ce a urmat: Doamnele secretare au fost foarte revoltate, simtindu- se lezate ca si-a permis cineva sa le informeze ca erau inca in timpul programului, au inceput sa tipe la noi si incerc sa va redau ad literam o parte din replicile dumnealor: " A, ne tineti cont strict la program, lasa ca o sa vedeti voi ce stricte o sa fim si noi,ca am fost prea bune pana acum, lasa ca vedeti voi ca o sa fim si noi ca la alte facultati, pai ce credeti voi?" Asta in conditiile in care, repet, era ora 13:16, programul fiind intre 12-14.Va rog frumos sa ma credeti ca nu imi aduc aminte cand a tipat cineva ultima oara la mine, mai ales nejustificat. Eram pur si simplu niste studente care aveau nevoie de o informatie si pe care am solicitat-o in cel mai politicos mod cu putinta, si drept rasplata se tipa la noi...niste simple secretare tipau la noi."

Mi-a placut replica din final cu " ...niste simple secretare", cat s-a abtinut sa nu spuna: "niste idioate". In ce priveste problema dezbatuta, ea cere sa fie luate niste masuri. Va zic eu, se imbata cu apa rece, nu o a se faca nimic, in 3 ani de zile de cand invat la minunata facultate nu s-a schimbat nimic, iar secretare dragute n-am intalnit vreodata. Eh, dar e bien sa te mai descarci din cand in cand.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Acest blog se anunta ca fiind unul interesant si acid, acum se anunta a fi pagini de jurnal.
cu tristete in ganduri , o palma

"Lancan"

Ap. 55 spunea...

Oohh spank me baby!

Anonim spunea...

...si cu simt al umorului dezvoltat.

Lancan