15 oct. 2008

O miercuri seara ce se anunta banala

Experiment. Thievery Corporation? Cine-s astia?
Ca sa-mi raspund la intrebare, ca nu ma incred in ce-mi spun ceilalti, am mers sa-i vad la Sala Palatului si bine am facut. Nefiind adepta a acestui tip de muzica, dar cum in ultima vreme fac multe alegeri inspirate, mi-am zis sa experimentez si astfel am avut parte de un specatacol ca la carte. They were bloody awesome!
TC mi-au amintit ca imi place sa dansez, iar ceea ce m-a surprins e ca inca stiu sa ma misc, desi a trecut ceva vreme. Deci, am vazut o Sala a Palatului transformata in Club, oamenii de pe scena chiar au cantat, mi-au anulat complet impresia cum ca "muzica electronica nu e muzica", iar lumea, mai timida la inceput, a prins curaj pe parcurs creand astfel o atmosfera dupa care am tanjit la multe concerte. Doua ore au trecut extrem de repede, acum se pune problema cu ce am ramas dupa aceste 2 ore, asa ca:
Americans and politicians are bullshit!
Fuck George W. Bush! ( desi, dupa parerea mea, in Europa de Est fuck-ul asta nu-si are ecoul ca in alte parti).
Feed the world!
Power to the people! ( nu stiu cat e de inspirata treaba asta )
Dance more!
Iar in final, zic eu, sa experimentam, sa incercam chestii noi, ca nu stim ce poate aparea.

5 comentarii:

Anonim spunea...

da, thievery sunt tari. cat mi-am dorit si eu concert cu ei... prima sansa ratata. nu-i nimic.

recomand koop, intre timp. vin si ei prin noiembrie. :)

Ap. 55 spunea...

eu m-am dus din intamplare si chiar n-am regretat, asa ca poate o sa fie si Koop pe lista. iar pe TC ii vrem data viitoare intr-o locatie mai potrivita stilului, un stadion would be nice :).

organu spunea...

urmeaza underworld si tricky

Ap. 55 spunea...

@organu: bine ai venit dom'le printre noi ;), nice surprise.

organu spunea...

ma bucur ca exist sa ma bag in seama