9 oct. 2008

Scurt

Nu stii dinainte, trebuie sa-mi repet intruna treaba asta, poate o s-o si pricep la un moment dat.
Asta-seara am avut parte de o surpriza foarte placuta, Animest-ul m-a surprins placut. "Nu-mi plac animatiile, n-am ce cauta eu acolo, neah, nu merg."
Dar, cum nu intotdeauna ma tin de plan, acum chiar ma bucur pentru asta, am fost. M-am dus cu gandul sa-mi cumpar doar o traista cu oaia, avand o pasiune pt sacosele din panza. Am intrat si am ramas. Timp de o ora si jumatate am vizionat scurtmetraje, dar nu mi-am dat seama cand a trecut timpul, la sfarsit ma pregateam pentru alte aplauze, pentru un alt film.
Ce mi-a placut in mod deosebit, a fost faptul ca, la sfarsit au urcat pe scena unii dintre regizorii filmelor vizionate si au raspuns la intrebarile celor din sala.
Concluzie: 35 de spectatori, 35 de viziuni diferite. Nu vezi ceea ce ti se incearca sa ti se transmita, ci ceea ce vrei sa vezi. Regizorii au incercat cumva sa-si explice opera, dar eu am vazut altceva si am perceput-o intr-un alt mod si sunt convinsa ca nu am fost singura.
"L'homme est le seul oiseau qui porte sa cage", un film pe care il recomand tuturor, 12 minute investite intelept.
Daca gasesti armonia intre ceea ce simti, ceea ce crezi si ceea ce vezi, esti mai impacat.

Niciun comentariu: