27 mar. 2009

Ni se intampla

Conversatie mama-fiica (aka. eu si mama ):
" Si ce mai faci in rest? "
"Bine. Job, acasa, istanbul in scurt timp, examene saptamana viitoare, stii tu."
"Aha. Si altceva? "
" Altceva, ce? Nu, nu ma marit curand."
" Ei, nu spune nimeni sa te mariti, doar sa te gandesti mai serios. Sor'ta ce face?"
" E bine, dar nu cred ca te referi la asta."
" Timpul trece, nici nu va dati seama. Mai lasati si voi mofturile, trebuie sa ai un rost pe lumea asta. Merit si eu sa am nepoti."

Conversatie cu un coleg din Germania:
" Am terminat Facultatea de Arte, dar nu aveam bani. Nu aveam bani, nici sotie, nici nimic. Am hotarat sa ma bag in vanzari."
" Si acum e mai bine? S-au schimbat lucrurile?"
"Ei, nu, sunt tot singur, Am 37 de ani, nu sunt inca insurat, dar oricum barbatii sunt mai mult timp fertili decat femeile, asa ca nu-mi fac griji. La voi e problema, ceasul ticaie."

Comentarii pe langa subiect:
Nu i se intampla des mamei sa faca conversatii de genul.
Eu am 22, el are 37 si problema e la mine!?

Concluzie:
Daca ea nu vrea, eu ma mai duc?

Niciun comentariu: